fredag 8 mars 2013

Mera mera

Kom igen! Jäkla influensa, försvinn från vår familj nu!
Ja ni kan väl kanske gissa er till att Theodor idag är sjuk. 38,0. Wilma 37,6. Jag känner mig helt som vanligt med undantag av lite hosta så länge jag ligger ner. I stående läge blir jag svimfärdig men skyller det på näringsbrist och det faktum att influensan stulit mer än tre kg av mig.
Solen skiner och hela himlen är blå. En sån där dag då man vill vara ute! Och inte sitta instängd i lägenheten för sjätte dagen i rad. Tror det här börjar bli rekord!
Resan norrut ser inte riktigt ut att bli av inte. Usch vad jag är trött på det här! Det bryter ner psyket att bara sitta hemma och inne. För att göra situationen lite trevligare tänker jag idag ta mig ur pyjamasbyxorna, koka potatis och vitsås istället för att värma rester och släppa in en massa solsken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar