tisdag 5 mars 2013

Katastrofalt

Robin kommer att svimma när han kliver in i lägenheten. Pusselbitar och brödsmulor öööverallt! Tror inte att vi någonsin haft det så här stökigt faktiskt. Men tror inte att jag varit soffliggande i flera dagar i sträck förut, speciellt inte med två barn i huset. Inte mycket att göra åt det dock... När mor i huset knappt klarar av att gå till toaletten utan att svimma. Såna här dagar så skulle man gärna ha barnen på dagis! Ställer in mig på att vara soffliggande fram till helgen så behöver jag inte bli besviken varje morgon. Reklam ligger också på golvet. Sönderrivet såklart. Men det finns faktiskt inget att göra åt det. Tur att ungarna underhåller sig själva ganska bra. Men Wilma har börjat bita Theodor när hon inte får som hon vill, Theodor börjar gråta och knuffar omkull Wilma som i sin tur börjar gråta. Skär till i huvudet vid sådana ljud just nu kan jag lova. Ångrar lite att jag inte skickade Theodor med mina föräldrar när de var här. Han hade nog haft det roligare där men kanske lite länhe att vara borta fem dagar ändå. Färdigsvammlat. Nu ska jag ha saftsoppa:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar