måndag 18 februari 2013

Måndag

Verkar som att influensan håller sig borta. Känner mig mänsklig idag! Wilma vaknade inatt igen men jag fick henne att somna om. Tänder på gång? Vaccinbiverkningar? Separationsångest? Ingen aning. Hoppas att hon slutar med det fort.
Inga stora planer för dagen. Ska till butiken ikväll sen men annars så startar vi veckan lugnt. Imorgon blir det små&stora, på onsdag öppet dagis och på torsdag playdate med ungarnas kusin. Fredag så hamnar vi att fara till butiken igen och så baka för på lördag så har Wilma kalas!:) 20 personer blir vi sammanlagt men inte alla på samma gång. Måste klura ut vad jag ska bjuda på:)

2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt med din svärfar :-( Och tråkigt för barnen att dom aldrig hann träffa sin farfar.
    jag blir så arg när jag tänker på min svärfar. Han HAR i alla fall chansen att lära känna sina barnbarn, men han bryr sig inte :-/ Det gör mig både arg och ledsen...
    Men det är väl så när man väljer alkoholen framför familjen :/

    SvaraRadera
  2. Haha...ja du får se till att skaffa grabben en HEL cykel sen som faktiskt HAR pedaler ;-) *asg*
    Många säger att springcyklarna är bra att börja med för att de tränar balanssinnet väldigt bra?! Men Melody skulle ju skrika rakt ut om hon fick en trasig cykel...då skulle hon bli arg tror jag *haha*

    SvaraRadera