lördag 12 januari 2013

Skidskor och X-box

Det summerar kvällen ganska bra. 
Vi började dagen med att sova länge. Sen åt vi frukost och lunch innan vi for iväg till GW-gallerian. Sen via Prisma och så släppte vi av min lillasyster i stan fär hon skulle hem med bussen. Hem igen, snabbt packa ner unge 1 i vagnen och unge 2 på ståbrädan innan vi for iväg till rinken och skrinnade en stund. Måste säga att theodor blivit riktigt duktig! Först när vi kom dit ville han hålla i båda mina händer men efter en stund skrinnade han helt själv fram och tillbaka, och så lite runt. Han föll inte många gånger. Härligt att se!:)
När vi kom hem värmde vi rester och sen for ungarna i säng. Jag och Robin har spelat X-box en bra stund men nu kom jag på att jag nog ska uppdatera lite och så måste jag radera syskonvagnsannonsen eftersom den redan är såld och jag fick ett samtal från en som var intresserad idag.
Nu kikar jag lite på en film, men det går ju inte riktigt så bra på samma gång man är på datorn så jag ska nog stänga av den nu. Känns som söndag idag men det är ju bara lördag ännu:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar