fredag 11 januari 2013

Semesterutmaning

Det är ju ännu några månader kvar innan vi reser så kanske, kanske jag hinner få någon synlig ändring på magen?! Tänker fokusera på att träna magen nu fram tills vi far i alla fall så får vi se vad det blir till! En liten motivationshöjare:)
 Theodor springer omkring och leker olika saker varje minut. Wilma sover ute och jag väntar på att klockan ska bli så mycket att vi ska bege oss mot bussen. Inget spännande har hänt här idag, annat än att jag har glatt mig åt hur mycket glädje ungarna har av varann, igen. De fungerar ofta riktigt bra ihop fastän Wilma ännu är så liten! Sånt värmer! Och nu börjar mor i huset få lite mer egentid när ungarna underhåller varann:) Lite vemodigt med barn som blir så stora men också skööönt!
Ja, det var väl dagens det då. Ikväll ska vi baka pizza och titta på film och imorgon kanske jag, min lillasyster och Theodor far till Tropiclandia och simma:) Det skulle vara roligt! Tror att pappan i huset, som inte är en simfantast, får stanna hemma med lillan som knappast heller r riktigt pigg på att simma längre stunder ännu. Hon har faktiskt aldrig simmat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar