söndag 27 januari 2013

En sån natt!

Ungarna var varkna en timme längre än vanligt igår. Sovmorgon, trodde vi. Skrek hela natten, gjorde Wilma. Alltså helt på riktigt! Hon började skrika när jag gick och la mig vid elva. Tog upp henne, bytte blöja och la ner henne tillbaka. Sen somnade jag och vaknade en timme senare av skrik. Då hade Robin redan hunnit vara dit 6 gånger! Så var hon vaken och skrek från och till i en timme. Jag somnade om, sov inte länge och vaknade av att hon skrek igen. Ny blöja fick hon igen och så lite mjölk och sen somnade hon halv fyra, eller så var vi så trötta så vi somnade ifrån skriket. När hon vaknade fyra timmar senare var det samma skrik och hon blev lugn först när hon kom i famnen. Nu har hon varit helt som vanligt och sover snällt i vagnen. Mirakulöst nog sov Theodor hela natten trots att Wilma skrek i samma rum! Ungen har talang;) Jag tog en välbehövd sovmorgon idag och sov en timme längre än alla andra och oj så mycket så lite kan göra!:) Nu borde jag städa lite inför mammaträffen imorgon, baka fastlagsbullar och så har jag lovat Theodor att vi ska fara och skrinna idag så han får prova sin nya klubba och puck:) Tror jag har planerat in lite för mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar