torsdag 10 januari 2013

Dålig uppdatering

Usch nu skäms jag lite över hur dålig uppdatering det har varit här... Igår så var vi borta hela dagen. Öppet dagis, på stan, lagade mat, åt, for på syjunta, hem och i säng. Idag har det inte varit mycket mindre program. Vi har varit och lekt med "grannarna" och så har vi veckoslutshandlat. Betalade just vår turkietresa! Och så har jag varit i duschen. Har helt enkelt haft fullt upp de senaste dygnet:) Men roligt det också! Imorgon ska vi in till stan och hämta min lillasyster som kommer hit och sova en natt. Hon har aldrig varit hit till vår nya lägenhet så borde väl städa här för att ge ett bättre intryck;) 

Det är ganska spännande det här med resan vår fastän det ännu är över tre månader tills vi far men vad är tre månader egentligen?! I föräldramått-ingenting;) Det blir alltså en All Inclusive resa till Side i Turkiet tillsammans med våra vänner:) Kommer att bli så skojigt! Ser så fram emot att se ett annat land! Kommer att bli en resa man minns, det är jag säker på! (Om det nu inte sker något riktigt dåligt och vi inte kan åka...) Men vi ska hoppas att det går som planerat!

Wilma har börjat experimentera med att stå lite utan stöd. Igår stod hon flera sekunder igen vid Öppet Dagis, men hemma är det inte lika roligt. Hon går dock väldigt bra när man håller henne i ena handen eller om hon håller i ena änden av ett mjukisdjur och jag andra. Lilla fröken börjar bli så stor! Snart ett år, tänk det!

Nu börjar mina ögon bli trötta här framför datorskärmen så jag ska gå och lägga mig. Kanske jag får till en uppdatering imorgon också:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar