torsdag 3 januari 2013

030113

Mina favoritsiffror. Borde kanske bli numerolog(?);) 
Nu sitter vi i vanlig ordning vid frukostbordet. Tycker om våra rutiner nu! Vi vaknar runt sju. Ungarna kryper på lite medan jag drar mig en stund. Sen ser vi lite på Bolibompa innan vi lagar gröt. Efter gröten blir det sovdags för Wilma. Då passar jag på att fixa lite hushållssysslor och laga mat. När Wilma vaknar äter vi och sen far vi ut. Sen på eftermiddagen blir det sovdags för minstingen igen och efter det så äter vi mellanmål. Sen lagar vi kvällsmat, äter och leker en stund innan det är dags att ta natt igen. Riktigt sköna dagar! Är så glad att vi slipper dagis lämning/hämtning och sånt. 

Theodor är lite snuvig igen. Hoppas att det inte blir värre. Jag har haft lite ont i halsen också. Hoppas att vi får vara friska nu. Tycker att det räckte till med förkylning före jul.

Idag ska jag:
  • Putsa mina skor och impregnera dem
  • Plocka i och starta diskmaskinen
  • Städa
  • Packa upp väskan från i helgen
  • Vika kläder
 Spännande;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar