tisdag 20 november 2012

Tisdag

Hade på något sätt fått det till att vara onsdag idag och blev lite förvånad nu när jag riktigt tänkte efter. Igår skulle jag tömma minneskorten men det hann jag inte med. Det har jag inte gjort ännu heller men tänkte göra ett nytt försök sen när jag bloggat klart för idag. Idag har vi varit till Öppet dagis och på någon barnkonventionsdag(??) i samma byggnad där de hade dockteater på finska och sen en sångstund. Theodor och Wilma var tysta och nöjda hela föreställningen, 25 minuter! Fantastiskt:) Gick in till stan och handlade mat för resten av veckan innan vi tog bussen hem. Tittade lite på tv, la ut Wilma och sova, tränade HIIT (High-intensity interval training), duschade, städade, tog in Wilma, lagade mat, bakade jultårtor, fick kaffegäster, la ungarna och sova och nu sitter jag här. Imorgon far vi till ett annat öppet dagis än det vi brukar, men också svenskspråkigt (på onsdagar). På kvällen har jag syjunta=gardiner till ungarnas rum ska sys. Mina ben kommer inte att vara roliga att gå med imorgon. Blev kanske lite väl mycket fokus på benen under dagens träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar