onsdag 17 oktober 2012

Två dagar

Satt barnvakt på måndag
 Wilma lärde sig stå på knä utan att hålla i sig, men det fick jag inte på bild.

 Igår lärde hon sig att krypa upp under bordet...
 ...till Theodors stora förtjusning;)
Vi har hängt vid öppet dagis igår och ska dit även idag. Wilma sover ganska okej på nätterna nu, lite sämre inatt igen men det får man väl ta. På morgonen blir det alltid ganska brått när vi ska med bussen och ungarna ändå sover ganska så länge så jag har inte hunnit uppdatera. Men nu tog jag mig en snabbis här innan kläder ska på och blöjor bytas. Det sker väldigt mycket i Wilmas utveckling nu som ni märker! Jätterolig tid, men det påverkar säkert sömnen negativt det. Ev. bara 10 nätter kvar i den här lägenheten! Börjar få separationsångest. Men det är säkert för att inget synligt är nerpackat ännu så det känns ju verkligen som hemma det här! Nå så småningom får väl allt flytta ner i lådor. Igår så gjorde vi flyttanmälan så nu är en punkt på to-do-listan struken. Nej nu måste jag nog faktiskt börja ställa oss i ordning här. Om ni vill ha lite spänning i tillvaron kan ni läsa Danielas blogg:)

2 kommentarer:

  1. Helluu

    Minns att flytt el avtali ti nästa ställ så int ni böv frus tå ni flyttar in å läva i mörker :)

    SvaraRadera