tisdag 9 oktober 2012

Tisdagen

Gokväll! 
Jag försöker att stressa mindre men idag gick det inte så bra. Väl framme vid busshållsplatsen kom den välkända tanken upp. "Stängde jag av spisplattan när jag kokade ägg i morse?" Och jag fick såklart springa tillbaka hem med Theodor under ena armen och barnvagnen i den andra, in i lägenheten, konstatera att allt var avstängt och så snabbt tillbaka till busshålplatsen. Vi hann med bussen som tur var! Resten av dagen så jag har inte stressat alls faktiskt. For hem från öppet dagis lite tidigare än vanligt fastän det fanns folk kvar där men kände inte för att stanna längre. Vi åt mellanmål och jag tittade lite på tv när vi kom hem. Wilma sov en timme på eftermiddagen och nu är hon på väg i säng igen. Theodor sa just att han är trött så ska få honom i säng också. Vet inte om vi far till öppet dagis imorgon eller inte. Får se hur det känns. Misstänker nog att vi far men får nu se. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar