onsdag 24 oktober 2012

En snabbis

Har egentligen inte tid med det här men hinner antagligen inte uppdatera senare idag. Gårdagen gick emot mig. Små saker som att jag la på ungarna vinterhalare för första gången för att sen konstatera att det var varmaste och soligaste dagen på länge. Hälsade på grannen som bara tittade surt på mig och gick förbi, och jag började undra vad f*n jag gjort honom. Vår nya hyresvärd hörde av sig och det verkar som att vi får flytta först på måndag, skit. Och så fick Theodor världens trotsutbrott när vi skulle från stan så jag fick släpa in honom på bussen för han skulle till Amarillo och äta, ooch inte hem. Suck! Tappade helt lusten att flytta nu. Tur att jag packade i måndags för jag har ingen lust alls att göra något flyttrelaterat mera. Nej nu ska vi springa till bussen. Hoppas att den här dagen blir bättre:) Syjunta ikväll!


1 kommentar:

  1. Äsch, va surt.
    Känder igen väggen som komber emot i sluti på flyttasi, hadd sama.
    Kämp vidari bara. Snart e ni i nya lägenheten :)
    Ha e bra!

    SvaraRadera