måndag 24 september 2012

Plötsligt händer det

Wiiimmaaa, inte äta kågbala! Wimmaaa... Också idag så utnyttjar Wilma att Theodor äter frukost och tågbanan står till förfogande.

Inatt har varit den bästa natten någonsin tror jag. Wilma vaknade och åt kl. 22 men sen sov hon över 9 timmar i sträck! Tänk det! När hon var en vecka gammal så sov hon 7 timmar i sträck men efter det har vi inte haft så långa sovpass här. Och nu drar hon helt otippat till med en hel natts sömn! Jag är världens gladaste mamma idag! Trodde inte att den här natten skulle komma ännu på länge och det känns inte som att jag förtjänade en så bra natt eftersom gårdagen var en helt super dag. Men jag tror såklart inte att det här är något som kom för att stanna, men det var en trevlig paus i nattvakandet. 

Nu ska jag äta klart och sen ska vi så småningom börja ställa oss i ordning för mammaträff på andra sidan gräsmattan;)

1 kommentar:

  1. Den där syskonbilden får du skicka till mig per e-mail! Skicka åt momi på samma gång! mamma-mommo

    SvaraRadera