söndag 9 september 2012

Grötdags

Frukostblogg igen. Theodor har gnällt på mig att jag ska koka gröt sen åtta i morse. Wilma tog morgon halv sju. Inte roligt. Dessutom vaknade Theodor en stund senare. Löste situationen med att Robin flyttade ut på soffan i vardagsrummet, Theodor lika så med barnkanalen på, Wilma somnade i vagnen i sovrummet och jag fick sova en timme till. Välbehövt kan jag lova! Efter helgen ska man väl vara utvilad och inte tröttare än man varit inne i veckan?! Nå nu är jag i alla fall någotsånär back on track. Har inspiration till en massa saker nu med får se vad jag tar i tu med. Skulle vara skönt med en storstädning men vi har också tänkt ta foton i helgen på ungarna och hela familjen, hur vi nu ska lyckas med det för Theodor är väldigt kamerafientlig nuförtiden. Får se vad vi åstadkommer:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar