lördag 25 augusti 2012

Misslyckad dag

La Theodor i vagnen och Wilma i manducan och så ut för att få Theodor att somna. Efter 50 meter ville Wilma inte vara i manducan så den följande kilometern fick jag ha henne i famnen på samma gång jag knuffade vagnen framför oss. Varmt är det också så jag håller på att smälta bort. Men Theodor somnade i alla fall. Får nu se hur länge han sover för någon har börjat smälla raketer redan flera timmar innan man får börja. Värst vad jag tar det på allvar nu då men när Theodor sover ute och borde få sova så är det ganska störande. För att inte prata om grannens pojke som kör med moped bredvid Theodors vagn och gasar på. Den här dagen vill sig inte riktigt.

Om jag nu ska se det positiva med dagen så har jag fått nya tyger till Wilmas säng tvättade och ett lass tygblöjor likaså.

2 kommentarer:

  1. Om ni ändå sku komma till Krombi och äta grillad grisromppo med päärosallad i lusthuset...Kram, mamma-mommo

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Postafen, finns det att köpa på apoteket? Borde kanske kolla upp det om dessa inte hjälper tillräckligt?

    Hur är det med er annars? Kram

    SvaraRadera