måndag 20 augusti 2012

Gokväll

Idag har jag:
  • Varit i lekparken
  • Veckohandlat
  • Kokat en massa mat åt Wilma
  • Kokat krusbärssylt
  • Lagat mat åt
  • Städat lite
  • Tvättat tygblöjor
  • Haft huvudvärk, troligen av glasögonen som inte är bekväma (så de använder ja inte när jag är inne)

Imorgon är det tisdag, dvs. öppet dagis dag:) Hoppas på att min rygg börjar kännas bättre inatt för just nu är jag jättespänd i hela ryggen. Hoppas på sol nu några dagar så att tomaterna på terassen skulle bli klara! Smultronen har jag gett upp hoppet med. Inte en enda liten blomma. Men vi har en massa ofärdiga minitomater på vår planta som vi hoppas att ska bli till något ätbart:) Nej nu ska jag nog börja ställa mig i säng. Den här dagen gick snabbt, speciellt kvällen när jag stått vid spisen hela tiden, men nu har Wilma både gris och kyckling att välja mellan:) Får koka fisk en annan dag.

1 kommentar: