tisdag 17 juli 2012

Wilma somnade och Theodor har inte kissat i kalsongerna:) Bra dag så här långt! Det brukar ganska ofta vara varannan dags principen här. Min motivation att sy har kommit tillbaka och det med besked! Efter att den första blöjan blev klar igår och testad idag så blev jag väldigt ivrig på att få ta fram maskinen igen, men det får vänta till ikväll för Theodor tycker att den är alldeles för intressant. Sen när blöjorna är klara, kanske kanske redan ikväll, så ska jag nog börja sy mera kläder åt ungarna:) Finns en massa fint att köpa över nätet så bara "lönen" kommer så ska jag beställa hem lite:) Hade för ett ögonblick tänkt sy tygisar åt Theodor också men han kanske inte har blöja på dagen mycket till så det käns kanske lite onödigt. Får sy flera åt Wilma sen när hon blir större. De jag syr nu borde nog fungera till 11-12kg, tror jag. Så antagligen ännu ett år! Om det är så så är det nog fantastiskt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar