måndag 30 juli 2012

Varor att klaga över

Den senaste tiden har jag råkat ut för ovanligt många varor som inte håller måttet. Först var det Me&I kläderna som färgade av sig i tvätten, fastän jag tvättade korrekt. För dem fick jag i alla fall pengarna tillbaka. Är inte lika stort fan av Me&I mera inte...

Sen var det Liptons Tropical Fruit som nästan alla påsar gick sönder i. (Och jag vet att jag inte är den enda som råkat ut för det, just med den smaken på teet)

Sen har vi maskindiskmedlet Finish Powerball som det rekomenderas att vi använder till vår diskmaskin (det står det i diskmaskinen) och medlet fastnar 9/10 gånger så man hamnar att köra den på extra sköljning! Hade aldrig det problemet med Sun.

Sist har vi LV tvättmedel som bara klumpar sig i förpackningen så man inte får ut något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar