måndag 30 juli 2012

Morning!

Frukostbloggaren här igen.
Tänker ringa till rådgivningen idag och fråga vad jag riktigt kan börja ge åt Wilma så hon skulle sova lite mer om nätterna. I några veckor har hon nu vaknat och ätit ungefär sju gånger per natt och nu börjar det nog vara lite jobbigt. Hon är ju ändå 5½ månad nu så jag är nöjd med mig själv att jag helammat så här länge. Rekommendationerna är att man helammar i 6 månader men det är ju bara två veckor dit så jag tycker inte att det ska vara någon stor skillnad om hon börjar få någon mat redan nu. Hon äter säkert lika många gånger som det finns timmar om dygnet och om jag försöker mata i henne mer så hon skulle bli riktigt mätt så spyr hon. Antar att det blir bättre med fast föda också. Ska ringa och rådfråga i alla fall.
Nu äter vi gröt och sen ska vi till lekparken en sväng. Varmt också idag! 20 grader klockan 9 så får se om det blir strandliv på eftermiddagen:) Nu ska jag höra efter om vi får sällskap i lekparken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar