lördag 21 juli 2012

Hejhej!

God morgon! Sover ni ännu?
Kom mig i säng runt två inatt och klockan sju tyckte Theodor att der var dags att stiga upp. Kul. Börjar vänja mig vid fem timmars nätter på helgerna. Om jag ska vara riktigt noga så sov kag nog mindre än fem timmar för klockan visade 06:4någonting när Wilma väckte mig och så har jag matat henne tidigare inatt också.
Vi hade det riktigt roligt igår kväll i alla fall så det är väl värt det:) Men Wilma vägrade ersättning så hon åt bara pyttelite under hela kvällen. Borde ha tagit henne med eller stannat hemma egentligen men man kunde ju inte veta hur det skulle bli. Kommer att vara väldigt trött ikväll! Och mera sömn nästa natt vet man inte om det blir för det är så roligt att vara vid fammos eller mommo och moffas så han har inte tid att sova. Nu ska jag vila lite på soffan medan Theodor leker med duplo. Senare bär det av till Jakobstad:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar