fredag 27 juli 2012

God morgon fredag!

Blev lite förvånad när jag insåg att det är fredag idag! Redan?!:) Natten var ganska dålig, men jag tänker göra den här dagen bra! Life is what you make it:) Theodor vaknade fyra inatt och ville läsa en bok. La tillbak honom i sängen och han fick ha boken med sig. Han drack lite vatten också men jag tror nog att han somnade snabbt för det är för mörkt för att läsa i hans rum. Wilma åt väl ungefär fyra gånger inatt. Jag har blivit så van med att mata henne så jag gör det nästan i sömnen.
När Theodor var 3½ månader så fick jag nästan panik när han började vakna två gånger per natt istället för en så vi började ge välling på kvällen. Tyckte att det var SÅ jobbigt när han började vakna två gånger. Nu tycker jag att det inte är lika jobbigt med Wilma trots att hon vaknar många gånger per natt. Där ser man hur man växer in i föräldrarollen och vänjer sig:)

Och så dagens gullungar:


Nu ska Theodor få kläder på. Sen ska vi packa skötväskan färdigt tills vi ska till stan om ca 2 timmar kanske? Tror vi sticker till lekparken en liten stund nu före det:)

Jag blev nog liten brun i solen igår märkte jag till min stora glädje:) Men brände mig inte som tur var. Nej nu ska jag äta upp frukostgröten och téet. Hoppas att ni får en riktigt skön fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar