söndag 17 juni 2012

Vår helg

Kikade i fotoalbum från när jag var liten. Visst liknar Wilma mig lite, men inte när det kommer till håret;) Det har hon (inte) fått av Robin;)

På lördags förmiddagen chillade vi i Rönnbackan

Wilma cruisade i snyggvagnen

Och vi åt gudomligt god lunch a la fammo i lusthuset

Theodor körde traktor:)
 

 
Och Wilma sussade sött i Emmaljungan

  
Theodor passade på att leka lite med morbrors bilar

Sen bar det av till Nykarleby på American Car Meeting. Vår årliga tradition:)

Theodor sov i vagnen ganska länge efter att ha sovit endast 6-7 timmar föregående natt!
Wilma och jag tog det lugnt på filten medan tävlingen om finaste bilen pågick

 
Den här (tror jag) var Robins favorit:)




Nu ska vi i bastun och sen i säng! Vi hade som sagt kompisar här över natten inatt och jag har sovit för lite. Imorgon ska vi till Robins skola och dricka kaffe när han blir ingenjör!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar