söndag 10 juni 2012

Söndagen

Idag ville Theodor vara ute men vi hade en del att göra inne så vi la upp hans simbassäng på terassen, utan vatten och så lekte han där ganska så länge:)
Plockade också ner ballongerna från dopet/kalaset som var för 3(?) veckor sedan.


Wilma har mest bara varit exemplarisk baby idag:)
Riktigt mörka moln låg hotande runt hela huset men det började aldrig regna!:)
På kvällen kom Robins mamma, syster och bror hit så vi fikade lite:) Hade bakat rabarberpaj.
Sen gick vi upp på berget, men vi orkade inte ta med någon kamera. Men jag har ju visat förut hur det ser ut där:)

Nu har vi redan hunnit titta på sista delen av Rose Red. Tredje eller fjärde gången jag ser den filmen/serien och den är alltid lika bra:) Wilma har somnat efter lite om och men. Theodor slocknade innan vi hunnit borsta tänderna på honom.

Igår var min lillebror nämnd i radio x3m. De hade ätit tårta;) (Bara de som har facebook kan se bilden, tror jag. Min lillebror är han i grönt;))

Oj vad jag länkar som en galning här nu! Har inte så mycket att komma med själv tycker jag. imorgon ska vi till öppet dagis och ungarnas faster kommer med:) Sen ska vi väl gå på stan lite, åka och handla och säkert äta tårta på kvällen för imorgon fyller någon 23:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar