onsdag 6 juni 2012

Plusset

För ett år sedan så stod jag i badrummet med det här testet i handen och bara visste att det kommer att dyka upp mer än ett sträck, och rätt hade jag. Det var svagt, men det var där. Det efterlängtade sträcket. Vilken lycka! (Vinkla skärmen om ni inte ser;))
Hade egentligen tänkt vänta med att testa till den 11 /6, Robins födelsedag, men jag hade räknat ut när beräknade födelsedatumet skulle vara om jag var gravid och när jag fick veta att en internetbekant till mig testat positivt och hade beräknat datum dagen efter "mitt" datum så tänkte jag att det ju borde visa positivt för mig också.

Skrev "Jag ska bli storebror på alladag" på Theodors body lagom tills Robin kom hem från jobbet:)
För ett år sedan fick vi veta att vi skulle bli en till och nu är Wilma redan ganska stor! Tänk så mycket som händer på ett år:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar