måndag 25 juni 2012

Nu kommer bilderna

Fredag i Kronoby. Theodor cyklar lite medan gammelfarmor ser på.
Vi gör oss redo för kvällen. (Notera hur brun jag blivit i ansiktet!)
Vi for till Jakobstad och konstaterade att allt var stäng, förutom Korv-Görans och...
...en sportbar, som hade terass! Så vi satte oss där och njöt av solskenet!


Sen vidare till en kompis där vi grillade och provade en enhjuling (inte jag!)
Wilma sov länge och åt först halv 4. Gissa om jag höll på att explodera efter att inte ha ammat på 11 timmar!:o
På lördag så var vi i Kronoby på förmiddagen och sen vidare till Tärjär och Småbönders.


Och igår kom vi hem. Det var vår midsommar det och riktigt roligt hade vi alla dagar!

Vet ni vad jag just gjorde? Jag var ute och sprang för första gången på mer än ett år! Och det gick inte riktigt lika bra som jag hoppades, men ändå över förväntan:) Nästa gång kanske jag klarar att springa hela vägen hem:)

Vi köpte ju tågbiljetter idag också. De blev inte så billiga som vi hoppades men ändå överkomligt. Tar bara 3,5h att komma till Helsingfors, utan byten så det går smidigare än med bil. Nu är klockan mycket mera än jag vill att den ska vara... Hade tänkt sy något smått idag men det hinner jag inte med mera nu. Hänga upp tvätten och sen krypa ner i säng med senaste numret av Vi Föräldrar. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar