fredag 29 juni 2012

Lidande blogg

Orkar inte överföra de få foton vi har på kameran nu och imorgon så åker vi norrut och kommer hem på söndag så jag fortsätter med mitt halvhjärtade mobilbloggande ännu. Bättre än inget alls kanske? Bloggen blir nog lidande på sommaren. Känns inte alls lika motiverande och inte lika många som orkar läsa på sommaren heller. Jag vet att de bloggar jag normalt följer så blir lästa lite ibland bara och från telefonen så jag kan inte kommentera heller.

Nu är ungarna nybadade och ska så småningom i säng. Sen ska vi se på Simpsons som vanligt och fara i bastun. Imorgon ska jag stryka kläder och packa. som tur är s behövs det inte packas mycket när det bara är en natt vi är borta. Ska bli jättekul att träffa Robins lillebror och hans "tant" imorgon. Börjar vara mer än en månad sen sist! Och så får jag träffa Robins kusiner för första gången:) Och gå på min första urnsättning. Hoppas att regnet håller sig borta, men det ser inte lovande ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar