måndag 4 juni 2012

Ibland

Ibland faller (nästan) allt på plats!
Presetkortskrånglet som jag skrev om någon gång för någon vecka sen har nu fixat sig så jag har betalt för de resterande tygblöjtillbehören som jag behöver för att kunna börja sy! En börda borta från axlarna och det känns lättare än jag trodde det skulle:) Bara att vänta hem paket då. Kanske, kanske det hinner till posten tills onsdan om jag har tur:)

Nu väntar jag bara på en grej som halvt har fallit på plats och en som svävar helt fritt och tär på mitt psyke men mer om det en annan gång.

Wilma vaknade igen, åt lite och var inte skrikig när jag nu la henne i säng så förhoppningsvis somnar hon för natten nu då:) För omväxlings skull har jag inget att göra! Iofs är klockan ganska mycket redan (ur mammaperspektiv) men jag tror nog att jag sätter igång bastun för jag ska ändå i duschen.

Nu ska jag kika lite på MTW Music Awards 2012 så länge bastun värms.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar