måndag 4 juni 2012

Helgen som gått

The CupCake girls;)

I brist på annat att göra igår på hemvägen satt jag och lekte med kameran.
Och så lite bildbevis på hur långt hår Theodor en gång hade.

Men jag har varit riktigt dålig på att fota i helgen så jag har inte ens någon bild på Theodor som nyklippt där det syns att han blivit klippt! Men han ser lite äldre ut nu när håret är kortare:) Och på något konstigt sätt har vi inte haft några stora trotsutbrott sen i torsdags, och de brukar infinna sig flera gånger per dag annars! Skönt med en liten trotspaus:) Lär väl bli värre sen har jag hört.
Har inte riktigt hunnit märka att det har bytt månad till juni nu! Om en vecka fyller min man 23! Och om två veckor borde han få sin examen:) Om fyra veckor är det redan juli och om fem veckor är vi högst antagligen i Helsingfors:)
Idag är det riktigt trist väder ute. Wilma sover nu och på eftermiddagen ska vi till butiken med vår bil, som verkar fungera nu när Robin fixade en vakuumläcka! Litar inte helt på bilen ännu men jag är superglad över att den verkar fungera nu!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar