måndag 4 juni 2012

God morgon!

Idag har jag och Wilma legat och dragit oss i sängen rekprdlänge. Passligt nog så fyllde ju Theodor år i fredags så han har en del nya leksaker så när han fick tråkigt så hittade jag på något nytt åt honom så huset är inte fallfärdigt fastän han har kunnat härja fritt. Jag är så otroligt trött efter helgen! Sov inte många timmar per natt och det har varit fullt ös hela gårdagen. Borde kanske kolla upp mitt hb för jag är verkligen trött. Eller så borde jag komma ihåg att ta mina amningsvitaminer:) Wilma har legat bredvid mig och ätit mer eller mindre hela natten för jag har inte orkat sitta och amma. Nå idag har vi inga stora planer och imorgon ska vi(jag) vara barnvakt åt världens bästa Leo:) Nu ska jag dricka upp mitt te:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar