tisdag 12 juni 2012

FYND!

Skulle också kunna döpa inlägget till "när alla sover kvart före 8", men kommer till det senare.
Eller "upptäckten av överförbrukning av :p"

Idag var vi till öppet dagis, lunchade på stan med min syster, öppet dagis igen och sen till H&M och loppis. Är riktigt nöjd med mina fynd!

Köpte Kavat skor åt Wilma för 5€, nypris 20 någonting kanske?
En jacka åt Wilma till nästa sommar, storlek 86. 15€, normalt 25 och en tröja som var nedsatt till 5€.
En huppari från loppis, 80 cent.
En Me&I tunika för, hör och häpna, 50 cent! Stor storlek dock, men om två år ska den nog gå på Wilma;)
Ny tygblöja för 3€, nypris 25.
Kuoma stövlar åt Theodor till vintern för 4€! Normalt kostar de 20-30 nånting.
Och så en tröja åt Theodor för 50 cent. Theodors faster köpte simbyxor åt honom så imorgon ska vi kanske till Tropiclandia och prova dem:) Wilma ska också få ta sig ett dopp tror jag!
Vet ni, alla sover förutom jag! Eller Theodor är kanske vaken men han har gått och lagt sig. Redan kvart före 8 var det så! Tror inte att Wilma sover för natten ännu och inte pappan i huset heller för den delen;)

Läste igenom en anteckning jag gjort på facebook från år 2009. Hade en :P efter varenda eviga mening?!! *Skäms* Har verkligen överkonsumerat dem förr i världen, men blivit lite bättre eller sämre på att använda dem nu. Tur det!

Och så en bild på Cool-Wilma;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar