tisdag 5 juni 2012

Den perfekta dagen

Började dagen med sovmorgon. Fortsatte den med frukost och så iväg till lekparken.

Sen hem igen, åt lite mat och vidare till ungarnas kusin som vi sen vaktade i två timmar. Det gick riktigt bra att ta hand om tre barn i åldrarna 4mån-2år:) På hemvägen for vi "via" lekparken.
Theodor gungade på riktiga gungorna:)

Sen gick vi hem och i väntan på att Robin skulle komma hem så tog jag fram häcksaxen och klippte ner en del buskar utanför dörren! Har aldrig klippt buskar förr men det gick bra och roligt var det! Mindre roligt sen när jag såg den gigantiska högen med skräp som jag inte visste vad jag skulle göra med. tryckte ner allt i en stor BR påse och så i roskis. Tur att roskisbilen var idag så tunnan var tom, men nu ryms nästan inget annat dit;) Kanske borde ha tänkt mig för lite innan jag klippte SÅ mycket men nu ser det i alla fall ganska bra ut ute:) Robin kom hem när jag var klar och så har vi ätit gudomligt god lax! (Får man säga så om man själv har gjort maten?;))

Dagen har varit helt perfekt hittills! Kanske tack vare att jag sov nästan 10 timmar inatt;) Ska vi slå vad om att ungarna blir skrikiga ikväll istället? Wilma har redan gnällt en bra stund men nu kanske kanske hon har somnat för sista "dagssömnen". Theodor är övertrött och ska få på pyjamasen nu och sen i säng. Får se om jag ännu far ut på promenad ikväll:) Helst med sällskap, får se om jag får med någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar