onsdag 13 juni 2012

4 månader

Idag blev Wilma 4 månader:) Hon äter med 1½-2 timmars mellanrum på dagen och några gånger per natt. Hon tycker om att "stå" och vara i upprätt ställning men ibland vill hon helst ligga ner på golvet och i babygymmet kan hon vara nöjd upp till en timme! Hon är oftast glad och nöjd och relativt lättskött. Hon tar sig från mage till rygg och tillbaka sen en månad tillbaka men gör det inte så ofta. Hon försöker lite ta sig framåt på golvet, men hon kan bara snurra runt på stället. Hon ser upp till Theodor redan fastän hon är så liten. Och så är hon jättesöt i klänningen på bilden, som jag köpte på loppis för några veckor sedan:)

Idag har vi varit till öppet dagis för sista gången i sommar. Sen for vi till lekparken där vi var i lite mer än två timmar.



Theodor var jätteduktig på att klättra och klarade av allt mycket bättre än mig när jag hoppade upp i klätterställningen;) Man börjar väl bli gammal! :o



När vi väntade på Robin blev Theodor ganska trött och han slocknade i bilen.
Och jag brände mig i solen så nu har jag ont i ryggen. Det svider och bränner. Skit.
Men annars har det varit en riktigt angenäm dag måste jag säga! Har fått en grej som hängt i luften lite mer på klart så snart kanske allt faller på plats:) Imorgon tänker jag inte åka buss! Och jag tänker smörja in mig med solskyddsfaktor 50 om vi går ut! Och såklart inte visa ryggen åt solen ens för en sekund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar