onsdag 16 maj 2012

2 år efter BF

Idag har det faktiskt varit riktigt härligt väder! Man kunde vara ute med kortärmad tröja på terassen ända tills solen gick i moln. På den här bilden ser jag inklistrad ut.
Wilma sov länge i vagnen idag men nästan inte alls inne.
Theodor sov inte på dagen så han somnade bra ikväll.
Vi har varit till lekparken med Emma och Lucas idag och sen försökte vi piffa upp gården men blev bara deprimerad av att se att gräset är grönare på andra sidan...
Nu ikväll har jag paketerat in Theodors födelsedagspresent. Vad tror ni att det är?;)
Här säger Theodor "Wilma" på sitt eget sätt:)



Idag är det exakt två år sedan jag hade beräknat födelsedatum med Theodor, men han får vänta ännu 16 dagar på sin födelsedag;) Det här året har gått jättesnabbt!

Wilma somnade supersnällt och ganska tidigt ikväll. Ska bli spännande att se hur många ätpauser det blir i sovandet inatt. Har slutat ge Kupla Stop nu så får se hur magen reagerar på det. Hittills inget magskrik så det bådar gott:)

Idag har Wilma legat på golvet mycket och försökt vända sig till mage och hon blev riktigt frustrerad när det inte gick så bra för armen tar emot. Tänk att hon redan försöker vända sig! Från mage till rygg vänder hon sig ganska lätt men andra vägen är lite svårare just när armen kommer emellan. Mins att Theodor övade på det en hel dag innan han lärde sig men han var inte lika liten som Wilma är nu inte.

Nu ska jag tvätta bort fingeravtryck från fönstren och hänga upp tygblöjor på tork.

2 kommentarer:

  1. Jag tror att Theodor får exakt det som Thea fick i 2 års present i söndags :)

    SvaraRadera