fredag 27 april 2012

Wilma somnade för natten 11 igår kväll. Sen åt hon lite före tre och halv sju. Åtta vaknade hon och åt en liten stund men somnade om medan hon åt och nu sover hon ännu:) Lite ont i magen hade hon inatt efter mat men överlag var det här en riktigt bra natt! Theodor kom till vår säng runt sju och sov tills Robins alarm kom på klokan åtta:) Men trots den bra natten är jag trött. Vet inte hur jag ska orka göra någonting idag. Vädret är trist och vi måste till butiken ikväll, till fots för bilen fungerar ju inte helt bra. Robin tog nog bilen till jobbet men butiken finns på gångavstånd så vi tar den butiken idag. Som tur är så behövs det inte göras så jättemycket idag och jag hoppas att ungarna inte är lika gnälliga som igår. Men när det känns så här så brukar det gå om så det slutar väl med att jag skurar hela lägenheten;) Nu ska jag äta min frukost. På tal om det så lagade Theodor en smörgås åt sig själv igår med både smör och medwurst utan att klotta! Han börjar bli stor:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar