onsdag 11 april 2012

Surfplatta? Ja, tack!

Gah, varför ska det ta så länge att starta datorn? Theodor hinner ju hitta på en massa hyss bara redan den startas upp;) skulle gärna ha en surfplatta också... Bortskämd har man blivit. Mins ni hur länge det tog att starta en dator för 15 år sedan?!

Té och smärgåsar gav mig tydligen lite energi för jag har redan fått köket städat och så har vi ätit!
Vi har annars bestämt och frågat så här många om de vill vara fadder åt Wilma (och jag känner mig så som jag ser ut... Jäkla förkylning.)
Börjar kanske bli dags att klippa den här ungen? Hur?!
Apple-unge;) Snygga kläder för att vara från FPA lådan måste jag säga:)
Wilma sitter i sittern men vet inte riktigt vad hon vill. Theodor leker med lite vatten i badrummet. Ett säkert kort för att få honom nöjd:) (Och med lite så menar jag 1-2 matskedar vatten i hans kokkärl) Jag ska städa vidare nu. Blir glad av att göra det! Det hade man inte trott när jag var liten. Då städade jag egentligen bara när min kompis som är ordningen själv kom till oss;)

2 kommentarer:

  1. Åh, surfplatta skulle jag också vilja ha!!! Det vore helt klart lite lyx :)

    Krya på dig tjejen.
    krama

    SvaraRadera
  2. Känder me träffa i dehär inläggi ååv na anledning! ;) Kanske ja lyckast lär de naating bra millan all dynttona i alla fall! ;) Annars så vare trevligt att träffas en sväng i lördags! :) // Johanna

    SvaraRadera