söndag 15 april 2012

Söndag

Igår blev det så här fina spår i snön när vi gick över till grannarna:)
Idag är de borta.
Theodor har bl.a. ätit banan...
...och kakor.
Wilma har premiär använt sin fina Me&I klänning, och spyttade såklart ner den ganska snabbt.
Nu försöker hon sova men Theodor väcker henne stup i kvarten... Inte helt enkelt att vara lillasyster här i huset;)

Idag har jag hunnit städa lite mera eftersom det har hunnit bli stökigt sen sist jag städade. När vi bodde i stan städade vi väldigt sällan för det behövdes inte men här är det andra bullar. Dammet samlas väldigt snabbt på golvet här. Vet inte om det beror på golvmaterialet eller om vi bara har mer saker som dammar av sig här.

Wilma sov 6 timmar i sträck också inatt:) Härligt! Så får hon gärna fortsätta:) Inte för att jag har några problem alls med att stiga upp på natten och mata henne. Hon äter så snabbt så jag mins nästan inte att jag varit vaken fastän sitter när jag ammar. Theodor sov till efter 8 idag så jag har sovit ungefär 9 timmar inatt! Lyx:) Och det behövde jag nog för de två senaste kvällarna har jag varit riktigt slut. Kanske beror det lite på att jag är för energisk på dagarna.

Idag har vi egentligen ingenting inplanerat alls.Wilma ska sova sitt långa pass nu men som sagt så går det inte så bra med Theodor som hamrar på sin mopo bredvid henne. Får nog ta och byta rum. Nu ska jag rensa ur tidningshögen tror jag. Skulle gärna baka men det blev över en del kakor från begravningen igår så det känns lite onödigt. Känns som måndag idag fastän det är söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar