söndag 15 april 2012

Söndag II

vi for över till grannarna idag igen och blev bjudna på amerikanska pannkakor. Gott! Wilma sov hela tiden och Theodor var lite trött men lekte relativt bra med sin kompis i alla fall:)

Jag kommer att sakna att ha så nära till dem sen när vi flyttar... Men det är inte SÅ långt hit. 8 km ungefär så det går ju till och med att cykla:)

Wilma är skrikig ikväll. Tror att det är för att jag har försökt minska ner Kupla Stop dropparna till 2 gånger per dag istället för tre. Tydligen inte så lyckat.
Theodor kissade i duschen ikväll igen! Duktig unge:) Nu sover han och han somnade riktigt snällt ikväll. Wilma sover också men det är nog kortvarigt. Om en timme ungefär får jag lägga henne för natten och jag tror nog att jag får lägga mig själv då också. Igår läste jag faktiskt lite i en bok före jag somnade! Det börjar vara en bra tid sedan det hände sist:p Ska försöka läsa klart boken snart så jag får börja med nästa i serien;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar