onsdag 11 april 2012

Sjuk.

Inte första gången i år som förkylningen hittat till mig. Har tänkt för mycket inatt och därför inte sovit så bra (blir alltid så när der är något spännande på gång;) och huvudet är fullt av snor. För att göra dagen ännu lättare så har Robin omänskligt lång skoldag och slutar först ikväll. Tur att det blev av av maten igår så behöver jag bara slänga in den i micron. Jag skulle gärna vara Wilma en stund nu. Få sova sött i sängen. Eller ha Theodors energi! Hatar att vara förkyld. Speciellt med rinnsnuva. Får nästan alltid i bihålorna av det, så är även fallet nu.

Jag har fått fnatt och börjat städa skrubbar och liknande. Igår städade jag städskåpet och vek ihop många många plastpåsar så att de skulle ta mindre utrymme än när de var ihop "rullade". Tänk att jag la tid på det?! Men igår kändes det vettigt;) Nu borde jag stiga upp på riktigt och se till att ungarna blir klädda och sånt. Kanske en kopp té piggar upp mig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar