tisdag 17 april 2012

Närbild


Idag har vi spenderat förmiddagen vid öppet dagis och eftermiddagen på stan med ungarnas fammo, faster, kusin och Daniela:) På kvällen var vi alla hem till de sistnämnda och åt tortilla. Gott! Theodor var lite gnällig från och till men mest har han nog varit lättskött idag. Speciellt ikväll när vi kom hem! Såhär trött såg han ut.
Och strax efter bilden var tagen kom han och sa "todo tuta" (Theodor sova) så vi gick och borstade tänderna och sen kröp han själv upp i sin säng! Lättaste nattningen ever;) Får se hur bra det går med Wilma. Hon åt en massa och spydde upp ännu mera (+Kupla dropparna, antagligen...) men är tyst i sin säng nu så kanske hon somnar snällt också? Tvättmaskinen går på högvarv för imorgon behövs det rena tygblöjor. Vi ska till öppet dagis igen imorgon och den här gången tar vi antagligen med lilla kusinen också:) Tar bussen hem sen så behöver vi inte vänta på Robin tills han slutar runt 17. Jag ska bara vänta på tvättmaskinen och sen gå i säng och läsa ett kapitel ur boken jag håller på med innan jag somnar. Idag har varit en riktigt bra dag måste jag säga! (Om man bortser från den värsta snöstormen jag varit ute i. Kunde inte se framåt alls när jag gick från öppet dagis in till stan, men vi överlevde.)
Hoppas att ni haft en lika fin dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar