fredag 13 april 2012

Min egen tid

Theodor ligger i soffan framför Drömmarnas trädgård och Wilma sover. Min egen tid. Men jag hittar inte mycket att göra med den. Kan inte plocka fram symaskinen när Theodor är vaken. Började titta igenom bröllopsbilderna, igen. blir alltid på lika bra humör av att se igenom dem:)
(Fotograf: Num Wistbacka)

Tänk att vi snart varit gifta i ett år! Det betyder att det snart också är ett år sedan vi fick veta att Wilma var på väg:) De senaste tre åren av mitt liv har varit väldigt händelserika! För tre år sedan gick jag ännu i yrkes och bodde hemma. Robin studerade i Vasa och bodde ihop med sin kompis så vi sågs bara på helgerna. Och nu sitter jag här i radhus med två barn, lika många ringar på fingret och lika många flyttar:) Tänk så mycket som kan hända på så kort tid! Bästa åren hittills!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar