lördag 28 april 2012

En angenäm dag

Dagen började med att vi flickor for med Emma och Lucas in till stan på Po.p loppis. Hittade ingenting där förutom en del folk jag känner:) Köpte hem Kupla stop åt Wilma från apoteket. Sen for vi hem, lagade mat och la Theodor att sova. Åter en gång så for jag och Wilma med Emma och Lucas, men den här gången till GW gallerian. Där stötte vi på några bekanta också och jag kom hem med en del kläder efter att vi fikat där. Hem och laga mat och sen for vi med Emma och Lucas till lekparken. Det var riktigt roligt att vara där och se hur bra ungarna börjar kunna leka med varandra:) Riktigt roligt! Nu är det projekt få Theodor i säng som gäller. Hittills går det inte så bra. Sen ska vi se på HIMYM och äta ostbågar:) Kameran har legat hemma hela dagen så jag har tyvärr inga bilder att bjuda på men imorgon kan jag visa vad jag köpte idag. Det har varit en riktigt skön dag! Och Wilma sov mest bara så det var nästan som att vara barnfri en stund. Riktigt skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar