måndag 2 april 2012

Ekomemma med mera

Ja, snart blir det att gå till sängs igen. Den här dagen har gått snabbt och smärtfritt förbi! Theodor har varit ovanligt snäll, Wilma sovit ovanligt bra och jag har fått mycket gjort. Nu sover Wilma och jag ska egentligen bara hänga upp byke innan jag går och lägger mig. Trist att knappt alls vara vaken när båda ungarna sover men jag är hellre utvilad imorgon än att ha fått egentid. Prioriterar sömnen just nu i alla fall:) Klippte pannlugg åt mig idag, men har ingen bild ännu. Imorgon ska jag på "besiktning" och på Blingo-party till Pia med Wilma och Daniela (min svägerska*).

Måste slå ett slag för EkoMemma**. Trodde inte att det skulle vara så gott, speciellt inte eftersom den inte innehåller tillsatt socker men det var riktigt gott det också, men mycket socker och grädde;)

Nu ska jag inte glömma att plocka ur tvättmaskinen för annars har Wilma inga rena blöjor imorgon, förutom engångs men de använder vi bara på natten och om vi är någonstans. Gonatt!

*min mans brors sambo/fästmö eller ungarnas kusins mamma
**skulle annars inte köpa det men eftersom den vanliga memman var slut och jag redan plockat åt mig grädde och inte orkade gå tillbaka med den, eftersom jag hade fullt upp med att hålla reda på en vagn och två klundkorgar + Wilma i bärselen, så "måste" jag köpa memma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar