måndag 23 april 2012

Efter regn kommer solsken...

...och tvärtom. Natten till lördag sov jag lite på 4 timmar. Natten till igår sov jag nästan 9 timmar. Och inatt är en repris av förstnämnda... Och jag ser sambandet. Båda dåliga nätterna har hon vaknat när jag eller Robin gått och lagt oss och då ätit första målet några timmar för tidigt. Jag ska ldrig mer vara vaken till efter 12! Och om Robin väcker henne när han kommer och sova sent så får han stiga upp med henne när hon vaknar halv 6. Och det värsta är inte att hon är vaken utan att hon skriker och ingenting duger. Hon är säkert trött efter att ha sovit för lite. För att göra den här natten ännu lite sämre har Theodor sovit i vår säng. Och som pricken på i så slutar Robin först 5 idag.

1 kommentar:

  1. ...så nu kan allt bara bli bättre! Kram <3 mamma-mommo

    SvaraRadera