tisdag 10 april 2012

8 veckor, påsk och sånt

Var inte överlycklig när vi i torsdags stressade iväg för att hinna till apoteket innan de stängde och kom dit precis i tid men det jag skulle ha var slut. Vi fick ta en sväng in via stan istället och sen skulle vi handla vid Prisma som var proppfullt med folk som skulle ha påskgodis och kaffe. Vi var bara ute efter kaffe och blöjor till Theodor. Köpte varsin hamburgare vid McDonalds men Theodor ville inte äta sin. Sen i bilen så ville han nog ha den och jag fick lov att amma Wilma på parkeringen för det hade redan gått så lång tid sen vi slapp iväg. Första McDonalds hamburgaren för Theodors del. Sen körde vi den långa smått tråkiga 150km långa 80km/h sträckan till ungarnas fammo. Två hundar stod på vägen och vägrade flytta sig så vi fick tuta och vänta en stund men till sist kom vi fram.

På fredag gjorde vi väl inte så mycket. Umgicks med Robins familj. På lördag träffade vi en kompis och sen så for vi till påskbrasan som jag skrev om tidigare. Riktigt roligt att träffa andra som var där. Vi sov hos mina föräldrar natten till söndag. På söndags kvällen for vi tillbaka till ungarnas fammo via en butik så jag fick köpt lite gott till kvällen. Sen kom våra kompisar dit och vi tittade på de två senaste Twilight filmerna. Igår så kom vi hem runt åtta efter att ha varit och tittat på något lite spännande på vägen och så badade vi Wilma och la Theodor i säng. Idag sov Theodor till halv 9! Blir ngo inget öppet dagis idag för jag är lite förkyld och Robin har konstig skoldag. Ska väl kanske iväg och veckohandla nu?! Här kommer lite bilder i alla fall.

Vi målade påskägg
Förrivärldens syskonvagn?;)
Sötunge:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar