måndag 30 april 2012

11 veckor och mera

Uppräkningen fortsätter, 11 veckor idag.
Här tycker jag mig se likheter mellan Theodor och mig när jag var yngre.
I förrgår fick Wilma det här (inte foten)
Och Theodor fick det här
Wilma igår:)
Vi köpte årets första glassar igår (fastän jag tjuvstartade för några månader sedan). Theodor fick en egen, sockerfri men god!


Och den här klänningen fick Wilma också.
Igår var vi ute jättemycket men kameran var mest inne så det finns bara "terass" bilder.
Ungarna sov nog bra inatt. Eller Theodor var faktiskt vaken och ledsen men jag bäddade bara ner honom så somnade han om och då var jag ändå vaken för jag hade just matat Wilma. Är förvånad över hur bra amningen kan fungera:) Idag har vi egentligen inga planer trots att det är vappen, wappen, valborgsmässoafton. Vi kanske ska grilla på vår halvt värdelösa bollgrill om det inte blåser då. Och så har jag köpt en ny sorts cider som jag ska prova.
Gjorde så mycket hushållsarbete igår så nu känns det inte som att jag måste göra något alls så jag tror vi far till lekparken nu:) Helst skulle jag vara på väg till åbo nu men Robin är på jobb, sista dagen med sitt nuvarande kontrakt och bilen är ännu inte i skick. Bättre fungerar den, men inte alls som den ska ändå. Mycket krångel med att ha bil och dyrt är det! Nej nu ska jag äta upp min frukost och sen gå till lekparken och försöka komma ihåg kameran:p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar