tisdag 20 mars 2012

Vårdagjämning



Det är s otroligt härligt väder ute idag! Solen värmer och man kan nästan se hur snön smälter:) Theodor somnade inte lika lätt som vanligt men somnade till sist. Wilma var i bärselen. Tror att vi går ut en stund sen när Theodor vaknar. Hm, nu har solen visst gått i moln...

Det ska bli så skönt med sommar måste jag säga! Bara Robin får skolan färdig och jobb och det blir varmt så då kan det inte bli bättre:) Den här sommaren tänker jag inte missa genom att ligga på soffan med graviditetsillamående:p Känns faktiskt som att jag missade hela förra sommaren, men det var nog värt det:) Theodor var ändå så liten så jag tror inte att han led av det allt för mycket. I sommar ska vi simma ofta! Och vara i lekparken mycket. Och grilla! Och allt det härliga är framför oss nu:) -20 dagarna är förhoppningsvis förbi för den här vintern.

//Glad mamma med vårkänslor och en sovande dotter på bröstet

2 kommentarer:

  1. min förra somar e noo bara som en dimmo fö me å. Ska bli SÅ skönt me somar!!! :)

    SvaraRadera
  2. Låter som det blir en riktigt härlig sommar för er :)

    SvaraRadera