söndag 25 mars 2012

Söndagsöppet

Den eviga frågan "har min telefon ställt om sig till sommartd av sig själv?" drev mig upp ur sängen och in i köket lite efter 5 för att titta på den analoga klockan. Konstaterade att den nog ställt om sig. Theodor vaknade 8 och jag satt uppe allt för länge igår och krånglade med facebook. Nu borde det i alla fall länka varje gång det kommer ett nytt inlägg.
Jag la Wilma och sova för en stund sedan. Annars brukar hon sova lite här och var men tänkte att det kanske blir bättre med hennes sovande såhär. Theodor gnäller mycket nu idag så jag fick känna av huvudvärk redan på förmiddagen. Och kaffet är slut. Det räckte i alla fall till förmiddagskannan men sen får jag nog dra med mig familjen till en butik. Kanske ända in till stan?:) Nu måste nog herr tvärtemot få på sig lite kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar