tisdag 20 mars 2012

Så blev det kväll igen


Theodor sover. Han somnar helt utan problem på kvällarna så jag är riktigt stolt och såå nöjd över att slippa krångel:) Wilma var gnällig men att lägga henne på mage på mig och klappa henne på baken fungerade som vanligt så hon sover nu:)
Jag börjar nästan tro att amningen kommer att fungera! Vågar inte ropa hej ännu men snart kanske:) Det är nästan för bra för att vara sant om det fortsätter såhär bra:) Theodors trots jämnar ut allt lite, men att allt fungerar så bra med Wilma är jag förvånad över! Nu Simpsons:)

1 kommentar:

  1. Hade du problem med amningen med Theodor?
    Melody gick ju inte upp i vikt när hon var nyfödd, hon fick bara ber så till sist fick ju vi börja ge ersättning 2 mål om dagen och sen ammade jag resten...
    Hoppas att du får amningen att funka nu :)
    Men jösses vad söt hon är -som en liten docka!!!

    SvaraRadera