fredag 30 mars 2012

Redan fredag


Började dagen med lite duplo-bygge efter en ganska bra natt trots att jag låg vaken två timmar och hade svårt att somna om. Inte är det väl fullmåne? Idag så hade vi lite funderat på att fara in till stan men vi slopar nog den planen. Istället ska vi(jag) städa här. Det behövs. Och sen ska jag till läkare och kolla upp mitt huvud igen. Bättre att kolla upp det en gång för mycket än en gång för lite. Imorgon är det 6 veckor sen jag föll men det gör ännu lite ont där bulan var och så har jag huvudvärk varje dag vilket jag aldrig har haft förut. Men det kan ju bero på att jag nu tar hand om två ungar vilket inte alltid är det lättaste(men såklart ändå värt det:). Sen går vi nog via butiken. Ska posta ett kort och köpa bröd. Ikväll ska jag äta Tuc kex med auraost och Coca-Cola till det:) Fredagsmys gottet som har ståt i skåpen i flera dagar utan att ha blivit uppätna. Har längtat efter den här dagen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar