torsdag 22 mars 2012

Det håller i sig

Wilma somnade snällt, åt två gånger under natten och somnade snällt efter det. Theodor sa mamma en gång inatt men han somnade tydligen om och vaknade på samma gång som Robins alarm kom på. Mina snälla barn och mitt goda humör håller i sig:) Wilma sover nu och jag och Theodor har planterat gräslök, smultron och påskgräs. Får se hur det går. Förra året fick jag inte ens påskgräset att bli till något... Jag har inte gröna fingrar alls. Tvärtom. Lila? Men jag skulle gärna ha smultron i sommar. Ska plantera dill senare också. Hoppas att det blir till något:) Men om det skiter sig så var fröna ändå inte så dyra:p Nu ska vi så småningom börja ställa oss iväg på mamma barn träff:) Hoppas att vi får ihop en träff med min mammagrupp snart också. Börjar vara länge sen vi sågs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar